2.

2010.03.31. 08:28

  A lelőhely Somogyjád ás Bodrog községek közt található a Daladülőben a hajdani Bü falu temetője mellett (Az erdős részen van a temető).
Már 1988-ban leírtam, hogy csodálatos pontossággal találtam rá a lelőhelyre. A völgy felett a domboldalon látszott egy fekete folt, ahol rátaláltam a kohók töredékeire, vassalakokra, cserepekre, ércek maradványaira.
  1998-ban én tárhattam fel a 1. műhely 4 ép kohóját is. Hihetetlen pontossággal ott, ahol előre megjelöltem. Alapítványunk, falum költségén!...
Előre lerajzoltam és megjelöltem az ép az ép kohók helyeit a régészeknek.
Bizonyítani tudom azt is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://oskohaszat.blog.hu/api/trackback/id/tr1001883141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása